Vilkår for SMS

alma madmarked

Sidst opdateret: 5. november 2024

Alma Madmarked's mobilbeskedtjeneste (“Tjenesten”) drives af alma madmarked (“Alma Madmarked”, “vi” eller “os”). Din brug af Tjenesten udgør din accept af disse vilkår og betingelser (“Mobile Vilkår”). Vi kan til enhver tid ændre eller annullere Tjenesten eller dens funktioner uden varsel. I det omfang det er tilladt af gældende lovgivning, kan vi også ændre disse Mobile Vilkår når som helst, og din fortsatte brug af Tjenesten efter ikrafttrædelsesdatoen for sådanne ændringer udgør din accept af disse ændringer.

Ved at give samtykke til Alma Madmarked's SMS-/tekstbeskedtjeneste accepterer du at modtage gentagne SMS-/tekstbeskeder fra og på vegne af Alma Madmarked via din trådløse udbyder til det mobilnummer, du har oplyst, selvom dit mobilnummer er registreret på en statslig eller føderal "Do Not Call"-liste. Tekstbeskeder kan sendes ved hjælp af et automatisk telefonopkaldssystem eller anden teknologi. Promoveringsbeskeder kan omfatte kampagner, tilbud og andre markedsføringstilbud (f.eks. påmindelser om indkøbskurv).

Du forstår, at du ikke behøver at tilmelde dig dette program for at foretage køb, og dit samtykke er ikke en betingelse for køb hos Alma Madmarked. Din deltagelse i dette program er helt frivillig.

Vi opkræver ikke gebyrer for Tjenesten, men du er ansvarlig for alle gebyrer og omkostninger forbundet med tekstbeskeder, som din trådløse udbyder pålægger. Beskedfrekvensen varierer. Der kan gælde omkostninger for beskeder og data. Tjek din mobilplan, og kontakt din trådløse udbyder for detaljer. Du er eneansvarlig for alle omkostninger forbundet med SMS-/tekstbeskeder, herunder gebyrer fra din trådløse udbyder.

Du kan til enhver tid framelde dig Tjenesten. Send det enkelte nøgleord STOP til Alma eller klik på afmeldingslinket (hvor det er tilgængeligt) i en hvilken som helst tekstbesked for at annullere. Du vil modtage en engangsbekræftelse på framelding. Der vil ikke blive sendt flere beskeder til din mobilenhed, medmindre du selv igangsætter det. Hvis du har tilmeldt dig andre Alma Madmarked mobilbeskedprogrammer og ønsker at annullere, skal du - medmindre gældende lov kræver andet - framelde dig separat fra disse programmer ved at følge instruktionerne i deres respektive mobilvilkår.

For support eller hjælp til Tjenesten, send HELP til Alma eller skriv en e-mail til alma@almamad.dk.

Vi kan til enhver tid ændre eventuelle kortnumre eller telefonnumre, vi bruger til at drive Tjenesten, og vil informere dig om disse ændringer. Du anerkender, at beskeder, herunder STOP- eller HELP-anmodninger, du sender til et kortnummer eller telefonnummer, vi har ændret, muligvis ikke modtages, og vi vil ikke være ansvarlige for at imødekomme anmodninger foretaget i sådanne beskeder.

De trådløse udbydere, der understøtter Tjenesten, er ikke ansvarlige for forsinkede eller udeblevne beskeder. Du accepterer at give os et gyldigt mobilnummer. Hvis du får et nyt mobilnummer, skal du tilmelde dig programmet med dit nye nummer.

I det omfang det er tilladt af gældende lov, accepterer du, at vi ikke er ansvarlige for manglende, forsinket eller fejladresseret levering af information sendt gennem Tjenesten, eventuelle fejl i sådan information, og/eller handlinger, du måtte eller måtte undlade at tage baseret på informationen eller Tjenesten.

Vi respekterer din ret til privatliv. For at se, hvordan vi indsamler og bruger dine personoplysninger, se venligst vores Privatlivsmeddelelse.